Grofelnik, D. (2016). Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916
Grofelnik, Deni. "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916
Grofelnik, Deni. "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916
Grofelnik, D. (2016). 'Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916
Grofelnik D. Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916
D. Grofelnik, "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916