prikaz prve stranice dokumenta Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga

Grofelnik, Deni
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Grofelnik, D. (2016). Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik, Deni. "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik, Deni. "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik, D. (2016). 'Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 17 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik D. Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

D. Grofelnik, "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Islandora Bookmark - Please login to use this feature