Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Vizentaner, D. (2023). Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305
Vizentaner, Domagoj. "Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305
Vizentaner, Domagoj. "Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305
Vizentaner, D. (2023). 'Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305
Vizentaner D. Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2023 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305
D. Vizentaner, "Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305