prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji

Marčetić, Nikolina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Marčetić, N. (2016). Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić, N. (2016). 'Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić N. Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

N. Marčetić, "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Islandora Bookmark - Please login to use this feature