professional thesis
Evaluacija aktivnosti integrirane marketinške komunikacije usmjerene jačanju angažmana posjetitelja i očuvanju zaštićenih parkova prirode
Specijalistički rad

Radić, Mijo
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Radić, M. (2024). Evaluacija aktivnosti integrirane marketinške komunikacije usmjerene jačanju angažmana posjetitelja i očuvanju zaštićenih parkova prirode : Specijalistički rad (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000809

Radić, Mijo. "Evaluacija aktivnosti integrirane marketinške komunikacije usmjerene jačanju angažmana posjetitelja i očuvanju zaštićenih parkova prirode : Specijalistički rad." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000809

Radić, Mijo. "Evaluacija aktivnosti integrirane marketinške komunikacije usmjerene jačanju angažmana posjetitelja i očuvanju zaštićenih parkova prirode : Specijalistički rad." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000809

Radić, M. (2024). 'Evaluacija aktivnosti integrirane marketinške komunikacije usmjerene jačanju angažmana posjetitelja i očuvanju zaštićenih parkova prirode : Specijalistički rad', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 07 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000809

Radić M. Evaluacija aktivnosti integrirane marketinške komunikacije usmjerene jačanju angažmana posjetitelja i očuvanju zaštićenih parkova prirode : Specijalistički rad [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2024 [cited 2025 January 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000809

M. Radić, "Evaluacija aktivnosti integrirane marketinške komunikacije usmjerene jačanju angažmana posjetitelja i očuvanju zaštićenih parkova prirode : Specijalistički rad", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000809

Please login to the repository to save this object to your list.