Abstract | Poslovno komuniciranje obuhvaća razmjenu informacija među zaposlenima unutar i izvan
organizacije koja može biti verbalna – usmena i pisana te neverbalnu koja uključuje način
odijevanja, gestikulacije, mimiku, ton glasa i slično. Uspješna komunikacija je ona u kojoj
primatelj jasno razumije pošiljateljevu poruku te primatelj uzvrati povratnom porukom bez
ikakvih smetnji u komunikacijskom kanalu. Isto tako, organizacije koje komuniciraju putem
digitalnih medija sa potrošačima, ako je komunikacija uspješna, dobivaju povratnu vezu na
način kupnje proizvoda ili usluge, vjernih i odanih potrošača te vraćanju istima. Vrlo je bitno
slušati potrošačeve želje i potrebe kako bi se unutar organizacije moglo komunicirati o
mogućnostima i njihovim prohtjevima kako bi im se ugodilo. Digitalni mediji u poslovnom
komuniciranju mijenjaju način poslovanja, izgrađuju brend, marku i ime, reputaciju te održava
odnose s klijentima, mijenjaju dinamiku interakcije u poduzeću, ali i izvan nje. Uz napredak
tehnologije, Internet i digitalni mediji, uz društvene mreže, e-poštu, blogove, video
konferencije daju dodatnu prednost u poslovanju u novom dobu. Korištenje digitalnih medija u
poslovanju pruža organizacijama bržu, bolju razmjenu i protok informacija, održavanje odnosa
s potrošačima te bolje marketinške strategije, ali također postoje problemi i izazovi s kojima se
svaka organizacija susreće poput prezasićenosti informacija, nedostatak sigurnosti i zaštite
osobnih podataka te negativno ponašanje. Pravilnim korištenjem digitalnih alata može se
maksimizirati korist te minimizirati potencijalne štete korištenja istih. |
Abstract (english) | Business communication includes the exchange of information between employees inside and
outside the organization, which can be verbal - oral and written, and non-verbal, which includes
the way of dressing, gestures, facial expressions, tone of voice, etc. Successful communication
is one in which the recipient clearly understands the sender's message and the recipient
reciprocates message without any interference in the communication channel. In the same way,
organizations that communicate with consumers through digital media, if the communication
is successful, get feedback in the form of product or service purchases, loyal and devoted
consumers, and return to them. It is very important to listen to the consumer's wishes and needs
in order to be able to communicate within the organization about the possibilities and their
desires in order to satisfy them. Digital media in business communication change the way of
doing business, build a brand and name, reputation and maintain relationships with clients,
change the dynamics of interaction in the company, but also outside it. With the advancement
of technology, the Internet and digital media, along with social networks, e-mail, blogs, video
conferences give an additional advantage in business in the new age. The use of digital media
in business provides organizations with faster, better exchange and flow of information,
maintaining relations with consumers and better marketing strategies, but there are also
problems and challenges that every organization faces such as information overload, lack of
security and protection of personal data and negative behavior. Proper use of digital tools can
maximize the benefit and minimize the potential harm of using them. |