master's thesis
Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama
Diplomski rad

Lončina, Maja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Lončina, M. (2024). Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744

Lončina, Maja. "Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744

Lončina, Maja. "Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744

Lončina, M. (2024). 'Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 29 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744

Lončina M. Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2024 [cited 2025 January 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744

M. Lončina, "Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744

Please login to the repository to save this object to your list.