Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Lončina, M. (2024). Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744
Lončina, Maja. "Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744
Lončina, Maja. "Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744
Lončina, M. (2024). 'Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 29 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744
Lončina M. Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2024 [cited 2025 January 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744
M. Lončina, "Influenceri kao kreatori multimedijskog sadržaja na društvenim mrežama : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951744