Pirić, I. (2016). Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
Pirić, Ivan. "Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
Pirić, Ivan. "Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
Pirić, I. (2016). 'Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
Pirić I. Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2023 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
I. Pirić, "Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220