Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Milaković, S. (2024). Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
Milaković, Saša. "Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
Milaković, Saša. "Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
Milaković, S. (2024). 'Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 29 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
Milaković S. Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2024 [cited 2025 January 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
S. Milaković, "Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378