prikaz prve stranice dokumenta Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija

El-Ayedi, Sindi
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

El Ayedi, S. (2016). Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi, S. (2016). 'Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 21 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi S. Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

S. El Ayedi, "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

Islandora Bookmark - Please login to use this feature