El Ayedi, S. (2016). Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
El Ayedi, S. (2016). 'Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 02 December 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
El Ayedi S. Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2023 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
S. El Ayedi, "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470