Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji

Juraj Rašić (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document

Rašić, J. (2016). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić, Juraj. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić, Juraj. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić, J. (2016). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 01 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić J. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

J. Rašić, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Islandora Bookmark - Please login to use this feature