master's thesis
Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača

Adnan Saleh (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Saleh, A. (2016). Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

Saleh, Adnan. "Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

Saleh, Adnan. "Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

Saleh, A. (2016). 'Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 20 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

Saleh A. Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 July 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

A. Saleh, "Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339