master's thesis
E-MARKETING AS A COMMUNICATION TOOL

Sanja Kelemenić (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Kelemenić, S. (2016). E-marketing kao sredstvo komunikacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

Kelemenić, Sanja. "E-marketing kao sredstvo komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

Kelemenić, Sanja. "E-marketing kao sredstvo komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

Kelemenić, S. (2016). 'E-marketing kao sredstvo komunikacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 16 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

Kelemenić S. E-marketing kao sredstvo komunikacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

S. Kelemenić, "E-marketing kao sredstvo komunikacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475