Kelemenić, S. (2016). E-marketing kao sredstvo komunikacije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475
Kelemenić, Sanja. "E-marketing kao sredstvo komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475
Kelemenić, Sanja. "E-marketing kao sredstvo komunikacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475
Kelemenić, S. (2016). 'E-marketing kao sredstvo komunikacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 11 December 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475
Kelemenić S. E-marketing kao sredstvo komunikacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2023 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475
S. Kelemenić, "E-marketing kao sredstvo komunikacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475