Mašić, D. (2016). Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870
Mašić, Dino. "Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870
Mašić, Dino. "Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870
Mašić, D. (2016). 'Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 26 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870
Mašić D. Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2025 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870
D. Mašić, "Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870