prikaz prve stranice dokumenta Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima

Dozet, Dino
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Dozet, D. (2016). Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, Dino. "Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, Dino. "Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, D. (2016). 'Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet D. Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

D. Dozet, "Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Islandora Bookmark - Please login to use this feature