Zec, V. (2016). Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
Zec, Vedrana. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
Zec, Vedrana. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
Zec, V. (2016). 'Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 04 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
Zec V. Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2021 March 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074
V. Zec, "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji usluga turističkih agencija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:904074