prikaz prve stranice dokumenta Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima

Vuković, Krešimir
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Vuković, K. (2017). Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, K. (2017). 'Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković K. Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2024 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

K. Vuković, "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Please login to the repository to save this object to your list.