Vuković, K. (2017). Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764
Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764
Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764
Vuković, K. (2017). 'Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764
Vuković K. Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 October 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764
K. Vuković, "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764