prikaz prve stranice dokumenta Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima

Vuković, Krešimir
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Vuković, K. (2017). Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, K. (2017). 'Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković K. Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 October 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

K. Vuković, "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Please login to the repository to save this object to your list.