Mikolčević, V. (2017). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
Mikolčević, V. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 03 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
Mikolčević V. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2025 February 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447
V. Mikolčević, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447