Berečić, D. (2017). Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
Berečić, Dario. "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
Berečić, Dario. "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
Berečić, D. (2017). 'Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
Berečić D. Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
D. Berečić, "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933