Devčić, M. (2017). Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
Devčić, Matej. "Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
Devčić, Matej. "Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
Devčić, M. (2017). 'Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
Devčić M. Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
M. Devčić, "Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562