Mikleušević, M. (2017). Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
Mikleušević, Marija. "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
Mikleušević, Marija. "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
Mikleušević, M. (2017). 'Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 20 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
Mikleušević M. Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2025 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
M. Mikleušević, "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936