Andrijanić, M. (2018). Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
Andrijanić, M. (2018). 'Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
Andrijanić M. Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
M. Andrijanić, "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444