Epert Hećimović, A. (2016). Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107
Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107
Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107
Epert Hećimović, A. (2016). 'Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107
Epert Hećimović A. Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107
A. Epert Hećimović, "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107