Magdić Klaić, K. (2018). Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
Magdić Klaić, Kornelija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
Magdić Klaić, Kornelija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
Magdić Klaić, K. (2018). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
Magdić Klaić K. Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015
K. Magdić Klaić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015