Periša, P. (2018). Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062
Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062
Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062
Periša, P. (2018). 'Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 25 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062
Periša P. Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062
P. Periša, "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062