prikaz prve stranice dokumenta Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost

Vlajnić, Magdalena
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Vlajnić, M. (2018). Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283

Vlajnić, Magdalena. "Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283

Vlajnić, Magdalena. "Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283

Vlajnić, M. (2018). 'Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 21 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283

Vlajnić M. Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2025 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283

M. Vlajnić, "Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.