Vlajnić, M. (2018). Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
Vlajnić, Magdalena. "Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
Vlajnić, Magdalena. "Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
Vlajnić, M. (2018). 'Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
Vlajnić M. Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283
M. Vlajnić, "Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:817283