prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.

Grozbek, Hrvoje
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Grozbek, H. (2019). Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, H. (2019). 'Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek H. Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

H. Grozbek, "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Please login to the repository to save this object to your list.