Grozbek, H. (2019). Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
Grozbek, H. (2019). 'Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
Grozbek H. Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
H. Grozbek, "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644