Časar, S. (2018). Marketinške aktivnosti na tržištu poljoprivrednih proizvoda (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647807
Časar, Sara. "Marketinške aktivnosti na tržištu poljoprivrednih proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647807
Časar, Sara. "Marketinške aktivnosti na tržištu poljoprivrednih proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647807
Časar, S. (2018). 'Marketinške aktivnosti na tržištu poljoprivrednih proizvoda', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647807
Časar S. Marketinške aktivnosti na tržištu poljoprivrednih proizvoda [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647807
S. Časar, "Marketinške aktivnosti na tržištu poljoprivrednih proizvoda", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647807