Rezo, A. (2019). Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, Angela. "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, Angela. "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, A. (2019). 'Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo A. Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
A. Rezo, "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252