master's thesis
Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a
Diplomski rad

Piskrec, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Piskrec, M. (2021). Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Piskrec, M. (2021). 'Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Piskrec M. Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

M. Piskrec, "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Please login to the repository to save this object to your list.