master's thesis
STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“
Diplomski rad

Grahovac, Lea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Grahovac, L. (2021). STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453

Grahovac, Lea. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453

Grahovac, Lea. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453

Grahovac, L. (2021). 'STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 21 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453

Grahovac L. STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2022 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453

L. Grahovac, "STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453

Please login to the repository to save this object to your list.