Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Posavec, R. (2022). MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:294070
Posavec, Roberto. "MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:294070
Posavec, Roberto. "MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:294070
Posavec, R. (2022). 'MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 31 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:294070
Posavec R. MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2022 [cited 2025 March 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:294070
R. Posavec, "MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:294070