Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Vlahović, M. (2023). UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647349
Vlahović, Martina. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647349
Vlahović, Martina. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647349
Vlahović, M. (2023). 'UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647349
Vlahović M. UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2023 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647349
M. Vlahović, "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:647349