Veselčić, A. (2016). Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:698021
Veselčić, Anja. "Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:698021
Veselčić, Anja. "Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:698021
Veselčić, A. (2016). 'Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:698021
Veselčić A. Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:698021
A. Veselčić, "Uporaba društvenih mreža u marketinškim aktivnostima: komparacija mogućnosti Facebooka i Pinteresta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:698021