Marčetić, N. (2016). Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
Marčetić, N. (2016). 'Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
Marčetić N. Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
N. Marčetić, "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746