prikaz prve stranice dokumenta Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača

Saleh, Adnan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Saleh, A. (2016). Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

Saleh, Adnan. "Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

Saleh, Adnan. "Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

Saleh, A. (2016). 'Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

Saleh A. Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2024 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

A. Saleh, "Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339

Please login to the repository to save this object to your list.