pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fthm:4827,thesis,"Mjerenje muzejskog doživljaja u fizičkom i virtualnom prostoru","Fabing, leonarda",,,,,,,, fthm:4153,thesis,"Mjerenje virtualnog muzejskog doživljaja","Čović, Sara",,,,,,,, fthm:4816,thesis,"Primjena novih tehnologija u mjerenju doživljaja posjetitelja u NP Brijuni","Krajnović, Martina",,,,,,,, fthm:3520,dissertation,"Multivarijatna statistička analiza doživljaja posjetitelja vinskog festivala","Mitrović, Srđan",,,,,,,, fthm:4163,thesis,"Mjerenje osjetilnog doživljaja u vinarijama","Blažić, Marko",,,,,,,, fthm:3204,thesis,"Mjerenje kvalitete usluga u restoranima brze prehrane","Bucić, Bruna",,,,,,,, fthm:3224,thesis,"Utjecaj food bloggera na odabir restorana","Krizman, Marta",,,,,,,, fthm:3158,thesis,"Istraživanje kvalitete virtualnog kulturnog doživljaja","Fabing, Leonarda",,,,,,,, fthm:3172,thesis,"Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija","Važić, Luka",,,,,,,, fthm:2229,dissertation,"Modeliranje namjera za online rezervacije u hotelijerstvu","Dorčić, Jelena",,,,,,,, fthm:2254,thesis,"Mjerenje percepcije kvalitete usluge i zadovoljstva posjetitelja gastro festivala","Belančić, Tamara",,,,,,,, fthm:2633,thesis,"Primjena DAILYSERV ljestvice u mjerenju zadovoljstva turista","Rašan, Dora",,,,,,,, fthm:1758,dissertation,"MJERENJE KVALITETE USLUGA U RURALNOM TURIZMU","Kljaić Šebrek, Jelena",,,,,,,, fthm:1754,dissertation,"Mjerenje kvalitete usluga u nacionalnim parkovima Republike Hrvatske primjenom modificiranog ECOSERV modela","Valčić, Iva",,,,,,,, fthm:2023,thesis,"Mjerenje doživljaja posjetitelja adventskoga sajma","Horvat, Monika",,,,,,,, fthm:1838,thesis,"Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu","Malter, Toni",,,,,,,, fthm:1573,dissertation,"Koncept i mjerenje unutarnje kvalitete usluga u hotelijerstvu","Gjurašić, Matina",,,,,,,, fthm:1286,dissertation,"Mjerenje reputacije turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista","Komšić, Jelena",,,,,,,, fthm:1378,thesis,"Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja","Teichman, Anton",,,,,,,, fthm:1278,thesis,"Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela","Škifić, Luka",,,,,,,, fthm:1484,thesis,"Istraživanje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u hotelu","Ožbolt, Enny",,,,,,,, fthm:1410,thesis,"Mjerenje eko-dimenzije kvalitete hotelskih usluga","Šimunić, Ivana",,,,,,,, fthm:1324,thesis,"Mjerenje kvalitete e-usluga primjenom SNSQUAL modela","Čačić, Marina",,,,,,,, fthm:1584,thesis,"Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u restoranu","Girin, Lucija",,,,,,,, medri:5471,"journal article","Measuring Healthcare Quality - Paradigm Of MEDQUAL","Musa-Juroš, Ksenija; Mijoč, Josipa; Horvat, Jasna; Ilakovac, Vesna; Marković, Suzana; Racz, Aleksandar",,,,,,,, kbco:62,"journal article","Measuring Healthcare Quality – Paradigm of MEDQUAL","Musa-Juroš, Ksenija; Mijoč, Josipa; Horvat, Jasna; Ilakovac, Vesna; Marković, Suzana; Racz, Aleksandar",,,,,,,, medri:5890,"journal article","Worth(less) papers” – are journal impact factor and number of citations suitable indicators to evaluate quality of scientists?","Racz, Aleksandar; Marković, Suzana",,,,,,,, fthm:1070,thesis,"Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja","Ćavarušić, Mateja",,,,,,,, fthm:1010,thesis,"Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu","Čobanković, Marina",,,,,,,, fthm:1160,thesis,"Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u Grand hotelu Imperial Rab","Buza-Vidas, Toni",,,,,,,, fthm:773,thesis,"Istraživanje zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja Istarske županije","Dušić, Antonio",,,,,,,, fthm:685,thesis,"Istraživanje zadovoljstva posjetitelja zaštićenih područja Istarske županije","Dušić, Antonio",,,,,,,, fthm:772,thesis,"Mjerenje kvalitete života lokalnog stanovništva grada Rijeke","Begić, Edina",,,,,,,, fthm:683,thesis,"Mjerenje kvalitete života lokalnog stanovništva grada Rijeke","Begić, Edina",,,,,,,, fthm:727,thesis,"Kvaliteta zdravstvenih usluga","Regent Turkalj, Irena",,,,,,,, fthm:541,thesis,"Analiza sadržaja web-stranica hotelskih poduzeća","Vuković, Suzana",,,,,,,, fthm:134,thesis,"Ispitivanje zadovoljstva posjetitelja sportskog događaja na primjeru ATP-a Umag","Ždravac, Josipa",,,,,,,, fthm:100,thesis,"Ispitivanje stavova zaposlenika o društveno odgovornom poslovanju u hotelu","Klisarić, Željka",,,,,,,, fthm:509,thesis,"Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti posjetitelja gastronomskih festivala","Šerić, Nikolina",,,,,,,, fthm:129,thesis,"Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca","Suljić, Tin",,,,,,,, fthm:121,thesis,"Mjerenje kvalitete usluga u restoranu","Pudić, Marija",,,,,,,, fthm:539,thesis,"Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji","Vujović, Lana",,,,,,,, efos:364,dissertation,"Poslovno odlučivanje temeljeno na poznavanju informacija iz mrežnog sučelja","Šercer, Mario",,,,,,,, fthm:28,thesis,"Istraživanje zadovoljstva lokalnoga stanovništva o učincima razvoja turizma","Baretić, Mirela",,,,,,,, efos:2540,dissertation,"Modeliranje namjera za samozapošljavanje studentske populacije","Mijoč, Josipa",,,,,,,, svkri:2928,dissertation,"Multivarijatna statistička analiza zadovoljstva klijenta u hotelskoj industriji","Raspor Janković, Sanja",,,,,,,, efri:2265,book,"Uporaba statistike u ekonomiji","Biljan-August, Maja; Pivac, Snježana; Štambuk, Ana",,,,,,,, svkri:2718,dissertation,"Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup","Marković, Suzana",,,,,,,,