@mastersthesis{effectus:30, author = {{Čavar, Domagoj}}, title = {{UTJECAJ COVID – 19 PANDEMIJE NA JUST-IN-TIME STRATEGIJU U POLUVODIČKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{vup:2446, author = {{Grgić, Marko}}, title = {{ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE}}, } @phdthesis{efos:4211, author = {{Budić, Hrvoje}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI KORIŠTENJA SUVREMENIH INTERNETSKIH APLIKACIJA U AKADEMSKOJ ZAJEDNICI}}, } @phdthesis{efos:3973, author = {{Samardžić, Vinko}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI GASTRONOMSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:4305, author = {{Brižić, Matea}}, title = {{BRENDIRANJE REPUBLIKE HRVATSKE KAO ZEMLJE VINA}}, } @mastersthesis{vup:791, author = {{Paljar, Marija}}, title = {{MALOPRODAJNI KOMUNIKACIJSKI MIKS}}, } @mastersthesis{vup:789, author = {{Daraž, Tamara}}, title = {{MALOPRODAJNO POSLOVANJE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:790, author = {{Grgić, Marinko}}, title = {{STRATEGIJA MALOPRODAJNOG I VELEPRODAJNOG POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vup:788, author = {{Obradović, Ivana}}, title = {{UTJECAJ TEHNOLOŠKOG RAZVOJA NA VELEPRODAJNO I MALOPRODAJNO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{vup:787, author = {{Tomić, Miroslav}}, title = {{ORGANIZACIJA MALOPRODAJNOG POSLOVANJA}}, }