pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn effectus:30,thesis,"UTJECAJ COVID – 19 PANDEMIJE NA JUST-IN-TIME STRATEGIJU U POLUVODIČKOJ INDUSTRIJI","Čavar, Domagoj",,,,,,,, vup:2446,thesis,"ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE","Grgić, Marko",,,,,,,, efos:4211,dissertation,"MARKETINŠKI ASPEKTI KORIŠTENJA SUVREMENIH INTERNETSKIH APLIKACIJA U AKADEMSKOJ ZAJEDNICI","Budić, Hrvoje",,,,,,,, efos:3973,dissertation,"MARKETINŠKI ASPEKTI GASTRONOMSKOG TURIZMA","Samardžić, Vinko",,,,,,,, efos:4305,thesis,"BRENDIRANJE REPUBLIKE HRVATSKE KAO ZEMLJE VINA","Brižić, Matea",,,,,,,, vup:791,thesis,"MALOPRODAJNI KOMUNIKACIJSKI MIKS","Paljar, Marija",,,,,,,, vup:789,thesis,"MALOPRODAJNO POSLOVANJE U REPUBLICI HRVATSKOJ","Daraž, Tamara",,,,,,,, vup:790,thesis,"STRATEGIJA MALOPRODAJNOG I VELEPRODAJNOG POSLOVANJA","Grgić, Marinko",,,,,,,, vup:788,thesis,"UTJECAJ TEHNOLOŠKOG RAZVOJA NA VELEPRODAJNO I MALOPRODAJNO POSLOVANJE","Obradović, Ivana",,,,,,,, vup:787,thesis,"ORGANIZACIJA MALOPRODAJNOG POSLOVANJA","Tomić, Miroslav",,,,,,,,