@phdthesis{fthm:4851, author = {{Šker, Irena}}, title = {{Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja}}, } @mastersthesis{fthm:4051, author = {{Pijevac, Dean}}, title = {{Povjerenje, privatnost i otkrivanje osobnih podataka u internetskoj trgovini}}, } @mastersthesis{fthm:4353, author = {{Mesaroš, Marija}}, title = {{Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4015, author = {{Čorak, Petra}}, title = {{Marketinške aktivnosti grada Otočca i Gacke doline}}, } @mastersthesis{fthm:4239, author = {{Vidaić, Petra}}, title = {{Primjena društvenih mreža u marketingu osobnih usluga}}, } @mastersthesis{fthm:3835, author = {{Košutić, Elena}}, title = {{Motivacija i obilježja putovanja mladih žena}}, } @mastersthesis{fthm:4833, author = {{Zekić, Nikolina}}, title = {{Uloga lokalne hrane u kreiranju turističkog doživljaja}}, } @phdthesis{fthm:3519, author = {{Meštrović, Dunja}}, title = {{Održivi marketing u visokom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efri:3683, author = {{Stilinović, Karla}}, title = {{Učinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda}}, } @book{ptfos:2367, author = {{Alibabić, Vildana and Bektašević, Mejra and Bevanda, Ivona and Blajić, Marko and Buneta, Anamarija and Ćorić, Nevena and Dedić, Samira and Djukić Koroljević, Zrinka and Drezner, Georg and Dujmić, Elena and Dvojković, Krešimir and Džaferović, Aida and Ergović Ravančić, Maja and Habuda-Stanić, Mirna and Hadžić, Nermina and Horvat, Daniela and Islamčevič Razboršek, Maša and Ivković, Jakov and Ižaković, Maja and Jelić, Petra and Jukić, Huska and Juras, Josip and Jurić, Anita and Karlović, Andrea and Kovačević Babić, Marija and Krešić, Greta and Krištofić, Branimir and Liović, Nikolina and Lončarić, Dina and Lovrić, Boris and Marček, Tihana and Novosel, Fides and Obradović, Valentina and Oraščanin, Melisa and Pandža, Nevena and Pavičić, Ivana and Pavlović, Hrvoje and Pečet, Andrej and Perić, Porin and Pleadin, Jelka and Primorac, Josipa and Simonič, Marjana and Sorić, Tamara and Šertović, Edina and Viljevac Vuletić, Marija and Vranešić Bender, Darija and Vukoja, Ivan and Zmijanović, Ivan}}, title = {{Hranom do zdravlja : zbornik radova s 13. međunarodnog znanstveno-stručnog skupa}}, } @phdthesis{fthm:3506, author = {{Magaš, Damir}}, title = {{Utjecaj odabranih determinanti na percepciju turističkoga proizvoda plaža}}, } @mastersthesis{efri:3652, author = {{Bakula, Kristijan}}, title = {{Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela}}, } @mastersthesis{efri:3661, author = {{Baždar Gašljević, Tihana}}, title = {{Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu}}, } @phdthesis{fthm:2757, author = {{Cegur Radović, Tihana}}, title = {{Međuovisnost turističkog doživljaja i okolišno prihvatljivog ponašanja turista u kampovima}}, } @phdthesis{efri:3411, author = {{Marčinko Trkulja, Željka}}, title = {{Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fthm:3139, author = {{Ivić, Lana}}, title = {{Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme}}, } @mastersthesis{fthm:2862, author = {{Krpan, Antonia}}, title = {{Marketinške aktivnosti grada Zadra}}, } @mastersthesis{fthm:3138, author = {{Brekalo, Ivana}}, title = {{Mogućnosti i izazovi viralnog marketinga}}, } @mastersthesis{fthm:2814, author = {{Filipović, Anamaria}}, title = {{Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji}}, } @mastersthesis{fthm:2861, author = {{Hailo, Jakov}}, title = {{Primjena mobilnog marketinga u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:3327, author = {{Curri, Sara}}, title = {{Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi}}, } @mastersthesis{fthm:3328, author = {{Došlić, Ivona}}, title = {{Primjena teorije planiranoga ponašanja u procjeni odrednica pravilne prehrane potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:3331, author = {{Sušanj, Sara}}, title = {{Uloga manifestacija u razvoju turističke destinacije s aspekta potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:3329, author = {{Zeneral, Anja}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID – 19 na ponašanje turista}}, } @mastersthesis{fthm:2859, author = {{Zekić, Nikolina}}, title = {{Odrednice odabira smještaja u turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{fthm:3430, author = {{Rogulj, Helena}}, title = {{Utjecaj influencera na ponašanje potrošača u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:3330, author = {{Popović, Petra}}, title = {{Istraživanje trendova na turističkom tržištu u uvjetima pandemije COVID 19}}, } @mastersthesis{fthm:3201, author = {{Hozjan, Carla}}, title = {{Utjecaj Instagrama na odabir turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3332, author = {{Kurajica, Petra}}, title = {{Utjecaj korisnički generiranog sadržaja na planiranje putovanja generacije Z}}, } @mastersthesis{efri:3711, author = {{Sigović, Jelena}}, title = {{Istraživanje sezone poslovanja u kampu Kovačine}}, } @mastersthesis{efri:3250, author = {{Vladislavić Šetka, Andrea}}, title = {{Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{efri:3328, author = {{Filipović-Grčić, Antica}}, title = {{Tipovi ličnosti i planiranje posjeta turističkoj destinaciji}}, } @article{efri:3617, author = {{Lončarić, Dina and Perišić Prodan, Marina and Dlačić, Jasmina}}, title = {{MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES INSPIRED BY THE BEAUTY OF NATURE}}, } @mastersthesis{efri:3049, author = {{Piragić, Ivana}}, title = {{Ekološki prihvatljivo i društveno odgovorno ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:1778, author = {{Belanović, Fran}}, title = {{Istraživanje imidža grada Crikvenice kao turističke destinacije}}, } @phdthesis{efri:2241, author = {{Kos Kavran, Adrijana}}, title = {{Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji}}, } @article{efri:2296, author = {{Damnjanović, Vesna and Lončarić, Dina and Dlačić, Jasmina}}, title = {{TEACHING CASE STUDY: Digital marketing strategy of Accor Hotels: shaping the future of hospitality}}, } @mastersthesis{efri:2942, author = {{Dalleaste, Barbara}}, title = {{Online komunikacija zdravstvenih ustanova s postojećim i potencijalnim turistima u svrhu promicanja zdravstvenog turizma}}, } @mastersthesis{fthm:1942, author = {{Haramina, Laura}}, title = {{Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium}}, } @mastersthesis{fthm:2032, author = {{Kolesarić, Irena}}, title = {{Gerilski marketing u malom poduzetništvu}}, } @mastersthesis{fthm:1940, author = {{Grenko, Ana}}, title = {{Marketing u dentalnom turizmu na primjeru poliklinike Rident}}, } @mastersthesis{fthm:2031, author = {{Jurković, Nikola}}, title = {{Odrednice impulzivne kupnje kod mladih potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:1967, author = {{Tomljanović, Doris}}, title = {{Oglašavanje putem društvenih mreža na primjeru ugostiteljskog objekta Konoba Val, Senj}}, } @mastersthesis{fthm:1803, author = {{Komes, Dejan}}, title = {{Promocija turističkoga proizvoda grada Varaždina}}, } @mastersthesis{fthm:1948, author = {{Nekić, Ana}}, title = {{Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima}}, } @mastersthesis{fthm:2090, author = {{Pavlić, Antonela}}, title = {{Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci}}, } @mastersthesis{fthm:2150, author = {{Pikutić, Dominik}}, title = {{Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1955, author = {{Obradović, Romana}}, title = {{Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:1952, author = {{Kličan, Anamarija}}, title = {{Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija}}, } @mastersthesis{fthm:1786, author = {{Francetić, Dora}}, title = {{Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.}}, } @mastersthesis{fthm:2002, author = {{Sixta, Anamarija}}, title = {{Utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo i lojalnost gostiju Jadranka kampova d.o.o.}}, } @mastersthesis{fthm:1931, author = {{Došlić, Ivona}}, title = {{Utjecaj marketinga na razvoj svijesti potrošača o pravilnoj prehrani}}, } @mastersthesis{fthm:1966, author = {{Svalina, Martina}}, title = {{Odabir i napredovanje zaposlenika na temelju komunikacijskih vještina u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:1945, author = {{Kapeš, Jelena}}, title = {{Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:1920, author = {{Dervišević, Rahela}}, title = {{Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH}}, } @mastersthesis{fthm:1950, author = {{Obradović, Kate}}, title = {{Zadovoljstvo komunikacijom Instagram pratitelja ugostiteljskog objekta Barba u Dubrovniku}}, } @mastersthesis{fthm:1969, author = {{Vrhoci, Anja}}, title = {{Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2078, author = {{Kuzmanić, Antonio}}, title = {{Odrednice lojalnosti navijača HNK Rijeka}}, } @mastersthesis{efri:2036, author = {{Blažević, Matija}}, title = {{Uloga dizajna u oglašavanju}}, } @phdthesis{fthm:1573, author = {{Gjurašić, Matina}}, title = {{Koncept i mjerenje unutarnje kvalitete usluga u hotelijerstvu}}, } @phdthesis{efri:1707, author = {{Jerčinović, Silvije}}, title = {{Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća}}, } @article{efri:2353, author = {{Lončarić, Dina and Perišić Prodan, Marina and Dlačić, Jasmina}}, title = {{The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers}}, } @mastersthesis{fthm:1371, author = {{Mustać, Josipa}}, title = {{Ponašanje potrošača pri odabiru organske kozmetike}}, } @mastersthesis{fthm:1443, author = {{Lazzarich, Dora}}, title = {{Istraživanje prihvaćenosti ekonomije dijeljenja među mladim turistima}}, } @mastersthesis{fthm:1418, author = {{Cokarić, Diana}}, title = {{Istraživanje utjecaja društvenih mreža na doživljaj gostiju u restoranima}}, } @mastersthesis{fthm:1432, author = {{Jelić, Matej}}, title = {{Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja}}, } @mastersthesis{fthm:1385, author = {{Dugandžić, Ivana}}, title = {{Odrednice odabira pružatelja telekomunikacijskih usluga}}, } @mastersthesis{fthm:1342, author = {{Metlikovec, Marta}}, title = {{Istraživanje motivacije turista kao temelj za razvoj turističke ponude grada Varaždina}}, } @mastersthesis{fthm:1589, author = {{Kapeš, Jelena}}, title = {{Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta}}, } @mastersthesis{fthm:1402, author = {{Višek, Ivana}}, title = {{Religija kao motiv turističkih putovanja}}, } @mastersthesis{fthm:1319, author = {{Mličević, Tea}}, title = {{Utjecaj turističkoga iskustva na planirano ponašanje}}, } @article{efri:1233, author = {{Lončarić, Dina and Dlačić, Jasmina and Kos Kavran, Andrijana}}, title = {{IMPROVING QUALITY OF LIFE THROUGH CO-CREATING TOURIST EXPERIENCE – WHAT DOES EXPERIENCE MARKETING HAVE TO DO WITH IT?}}, } @article{efri:1215, author = {{Lončarić, Dina and Dlačić, Jasmina and Perišić Prodan, Marina}}, title = {{WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA}}, } @article{efos:1820, author = {{Smolčić Jurdana, Dora and Soldić Frleta, Daniela and Lončarić, Dina}}, title = {{NEW INSIGHTS INTO EXPENDITURES OF HOTEL GUESTS AND PRIVATE ACCOMMODATION GUESTS}}, } @mastersthesis{fthm:937, author = {{Đuričković, Ivona}}, title = {{Dijeljenje turističkoga iskustva putem društvenih medija}}, } @mastersthesis{fthm:1144, author = {{Stojanov, Emanuel}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva turista uslugama kampa}}, } @mastersthesis{fthm:984, author = {{Uzelac, Dragan}}, title = {{Marketing miks Hotela Excelsior}}, } @mastersthesis{fthm:742, author = {{Glavan, Niki}}, title = {{Stavovi turista prema uporabi interneta u procesu odlučivanja o putovanjima}}, } @mastersthesis{efri:882, author = {{Zaputović, Marija}}, title = {{Povezanost odnosa s javnošću i reputacije javnog poslovnog subjekta}}, } @mastersthesis{fthm:808, author = {{Grabar, Tamara}}, title = {{Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske}}, } @mastersthesis{fthm:809, author = {{Hodak, Martina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva turista gastronomskom ponudom Istre}}, } @mastersthesis{fthm:1072, author = {{Ljubej, Ivana}}, title = {{Marketinški miks hotela Bluesun Hotel Kaj}}, } @mastersthesis{fthm:914, author = {{Šepić, Tihana}}, title = {{Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:1094, author = {{Babić, Marta}}, title = {{Promocija turističkoga proizvoda grada Zagreba}}, } @mastersthesis{fthm:1190, author = {{Crnek, Katarina}}, title = {{Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini}}, } @mastersthesis{efri:863, author = {{Milotić, Tatjana}}, title = {{Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije}}, } @mastersthesis{fthm:614, author = {{Predović, Ivona}}, title = {{Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba}}, } @mastersthesis{efri:566, author = {{Lozančić, Matea}}, title = {{Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije}}, } @mastersthesis{efri:266, author = {{Nakić, Marino}}, title = {{Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj}}, } @phdthesis{fthm:1262, author = {{Perišić Prodan, Marina}}, title = {{Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije}}, } @book{fthm:1745, author = {{Šuligoj, Metod and Brezovec, Tomi and Kukanja, Marko and Medarić, Zorana and Sinkovič, Ljudmila and Lončarić, Dina and Rudan, Elena and Zadel, Zrinka}}, title = {{Retrospektiva turizma Istre}}, } @book{efri:2332, author = {{Grbac, Bruno and Lončarić, Dina}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja}}, } @phdthesis{svkri:3096, author = {{Lončarić, Dina}}, title = {{Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu}}, }