@mastersthesis{aukos:1411, author = {{Schell, Danijela}}, title = {{Brendiranje Slavonije i Baranje putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{aukos:1406, author = {{Hrehorović Sivć, Petra}}, title = {{Utjecaj gerila marketinga na potrošačko ponašanje generacije Y i Z}}, } @mastersthesis{aukos:1400, author = {{Tandara, Ena}}, title = {{Utjecaj kulturnog sadržaja na percepciju i zadovoljstvo građana}}, } @mastersthesis{aukos:1374, author = {{Knežević, Brigita}}, title = {{Uloga društveno odgovornog poslovanja u izgradnji reputacije poduzeća}}, } @mastersthesis{aukos:1385, author = {{Marić, Lucija}}, title = {{Analiza fenomena pojavnosti serijski ubojica u digitalnim medijima}}, } @mastersthesis{aukos:1399, author = {{Konjevod, Tomislava}}, title = {{Dizajn e-trgovina}}, } @mastersthesis{aukos:1380, author = {{Mitar, Luka}}, title = {{Ulična umjetnost kao društvena intervencija}}, } @mastersthesis{aukos:1379, author = {{Čalić, Iva}}, title = {{Muzeji kao atrakcija - utjecaj teme i specijalizacije muzejskih institucija na privlačenje publike}}, } @mastersthesis{aukos:1376, author = {{Mijatović, Lucija}}, title = {{Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača}}, } @mastersthesis{aukos:1283, author = {{Crnčić, Josipa}}, title = {{Analiza čitanosti senzacionalističkih tema na primjeru portala Showbuzz.hr}}, } @mastersthesis{aukos:1377, author = {{Vrandečić, Petar}}, title = {{Komparativna analiza dizajn procesa prema istaknutim dizajn metodama}}, } @mastersthesis{aukos:1383, author = {{Pendić, Petra}}, title = {{Uloga dizajna u društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{aukos:1281, author = {{Tonković, Tea}}, title = {{Rebranding u sportu na primjeru Rukometnog kluba Osijek}}, } @mastersthesis{aukos:1271, author = {{Šelmić, Erin}}, title = {{Senzacionalizam na online portalima}}, } @mastersthesis{aukos:1241, author = {{Salai, Rebeka}}, title = {{Pregovaranje kao poslovna komunikacija menadžera}}, } @mastersthesis{aukos:1240, author = {{Bartolović, Lorena}}, title = {{Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1226, author = {{Crnković, Valentina}}, title = {{Kriptirani kodovi u kulturnim i kreativnim industrijama}}, } @mastersthesis{aukos:1410, author = {{Schell, Danijela}}, title = {{Istraživanje i razvoj publike na primjeru manifestacije Đakovački vezovi}}, } @mastersthesis{aukos:1224, author = {{Gotal, Vita}}, title = {{Međukulturalne razlike u poslovnom komuniciranju između Europe i Azije}}, } @mastersthesis{aukos:1217, author = {{Lukšić, Đurđica}}, title = {{Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica}}, } @mastersthesis{aukos:1212, author = {{Kečkeš, Martina}}, title = {{Organizacija i marketing glazbenog festivala s ciljem unaprijeđenja turizma kontinentalne Hrvatske - na primjeru Ferragosto Jam-a}}, } @mastersthesis{aukos:1211, author = {{Tavić, Antonia}}, title = {{Utjecaj interneta na razvoj poslovne komunikacije u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1216, author = {{Selci, Davor}}, title = {{Glazba kao sektor kreativne industrije}}, } @mastersthesis{aukos:1213, author = {{Devčić, Larisa}}, title = {{Suvremena komunikacija državnih tijela u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1218, author = {{Boloban, Emilija}}, title = {{Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja}}, } @mastersthesis{aukos:1187, author = {{Brkić, Vanesa}}, title = {{Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta}}, } @phdthesis{dsos:104, author = {{Galić, Vesna}}, title = {{JAČANJE LJUDSKIH I REGIONALNIH POTENCIJALA ISTOČNE HRVATSKE SREDSTVIMA EU FONDOVA}}, } @mastersthesis{aukos:1174, author = {{Đurđević, Ana-Marija}}, title = {{Scenski elementi javnog govora u političkom diskursu na primjeru Kolinde Grabar-Kitarović i Zorana Milanovića}}, } @phdthesis{efos:4881, author = {{Badurina, Edvard}}, title = {{STRATEŠKI ZNAČAJ INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U UNAPREĐENJU KONKURENTSKE SPOSOBNOSTI PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{aukos:1177, author = {{Fosić, Dora}}, title = {{Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje}}, } @mastersthesis{aukos:1080, author = {{Biškup, Kristina}}, title = {{Novinarstvo u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1078, author = {{Babić, Vedrana}}, title = {{Radikalne inovacije}}, } @mastersthesis{aukos:1082, author = {{Vukić, Vedran}}, title = {{Streaming platforme - novi način distribucije i konzumiranja interaktivne zabave}}, } @mastersthesis{aukos:1108, author = {{Knežević, Sunčica}}, title = {{Utjecaj organizacija civilnog društva na koncept održivog razvitka}}, } @mastersthesis{aukos:1014, author = {{Jurić, Iven}}, title = {{Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke}}, } @mastersthesis{aukos:1027, author = {{Nađ, Leo}}, title = {{Potencijali razvoja digitalne ekonomije - Osijek kao regionalno središte IT industrije}}, } @mastersthesis{aukos:1029, author = {{Tustonjić, Ante}}, title = {{Suvremeni menadžment u organziaciji glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{aukos:1076, author = {{Relić, Benjamin}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na stvaranje parasocijalnih odnosa}}, } @mastersthesis{aukos:1016, author = {{Ivanković, Martina}}, title = {{Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{aukos:995, author = {{Staparac, Dragan}}, title = {{Digitalni marketing u ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{aukos:987, author = {{Pervan, Lea}}, title = {{Novomedijski žanrovi i prosumeri: mame kao blogerice i influencerice}}, } @mastersthesis{aukos:984, author = {{Galić, Mirna}}, title = {{Prikaz LGBTQ+ zajednice u vizuri novih digitalnih medija - analiza sadržaja pružatelja servisa videa na zahtjev Netflix}}, } @mastersthesis{aukos:1017, author = {{Banić, Katarina}}, title = {{Prirodno i kulturno naslijeđe u upravljanju turističkim potencijalima - Baranja kao destinacija}}, } @mastersthesis{aukos:981, author = {{Brković, Martina}}, title = {{Značaj javnog nastupa u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{aukos:979, author = {{Zelić, Josip}}, title = {{Fotografija u službi promocije opernog vokalnog umjetnika na primjeru Marije Callas i fotografa Erija Piccaglianija}}, } @mastersthesis{aukos:980, author = {{Zelić, Josip}}, title = {{Nesukladnost menadžmenta HNK u Zagrebu s naglaskom na neovisnost i uspostavu hrvatske državne opere u Zagrebu}}, } @mastersthesis{aukos:973, author = {{Lucić, Lea}}, title = {{Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova - analiza usporedbe slučajeva Splita i Osijeka}}, } @mastersthesis{aukos:948, author = {{Zeko, Anita}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{aukos:884, author = {{Kujek, Domagoj}}, title = {{Gospodarski utjecaj i tehnološki razvoj industrije videoigara u suvremenom svijetu}}, } @mastersthesis{aukos:883, author = {{Tustonjić, Mateja}}, title = {{DM kao primjer društveno-odgovornog poslovanja - kroz prizmu odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{aukos:934, author = {{Barišić, Nikolina}}, title = {{Prikaz hrvatskih nogometnih klubova u medijima - analiza zastupljenosti i vidljivosti nogometnih klubova u medijskom prostoru internetskih portala}}, } @mastersthesis{aukos:834, author = {{Kujek, Dora}}, title = {{Socijalno poduzetništvo kao preduvjet napretka i razvoja zemalja Afrike}}, } @mastersthesis{aukos:778, author = {{Puškarić, Sara}}, title = {{Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok}}, } @mastersthesis{aukos:779, author = {{Bičanić, Ena}}, title = {{Upravljanje arheološkom baštinom u turističkom pozicioniranju gradova - potencijali Vinkovaca kao destinacije}}, } @mastersthesis{aukos:786, author = {{Cvijetović, Roberta}}, title = {{Razvoj YouTube-a - od internetskog servisa do jednog od najutjecajnijih medija današnjice}}, } @mastersthesis{aukos:775, author = {{Opolcer, Matej}}, title = {{Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet}}, } @mastersthesis{aukos:772, author = {{Mitar, Luka}}, title = {{Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda}}, } @mastersthesis{aukos:764, author = {{Rosić, Nikolina}}, title = {{Uloga kulturnih i kreativnih industrija u razvoju turizma i gospodarstva}}, } @mastersthesis{aukos:767, author = {{Mijatović, Lucija}}, title = {{Promoviranje turizma kroz videoigre}}, } @mastersthesis{aukos:765, author = {{Boloban, Emilija}}, title = {{Uloga kreativnih industrija u razvoju kulturnog turizma}}, } @mastersthesis{aukos:768, author = {{Kramarić, Monika}}, title = {{Upravljanje sakralnom baštinom i potencijalima religijskog turizma - grad Đakovo kao destinacija}}, } @mastersthesis{aukos:760, author = {{Biuklić, Marina}}, title = {{Upravljanje IT procesima u organizaciji}}, } @mastersthesis{aukos:785, author = {{Crnčić, Josipa}}, title = {{Uspon mobilne društvene mreže TikTok u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @phdthesis{efos:3686, author = {{Bartolović, Višnja}}, title = {{Radna snaga budućnosti – problemi i prilike studentske populacije}}, } @mastersthesis{aukos:732, author = {{Drmić, Veronika}}, title = {{Utjecaj glazbe u propagandnim porukama na studentsku populaciju}}, } @mastersthesis{aukos:589, author = {{Perić, Adriana}}, title = {{Menadžment muzeja: Perspektive razvoja muzejske publike i utjecaj COVID-19 pandemije na kulturni sektor}}, } @mastersthesis{aukos:598, author = {{Pintarić, Krešimir}}, title = {{Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment}}, } @mastersthesis{aukos:545, author = {{Sabljić, Stjepan}}, title = {{Strategije razvoja industrije video igara i esportova}}, } @mastersthesis{aukos:535, author = {{Miklavčić-Odavić, Sara}}, title = {{Razvoj videoigara u kreativnoj industriji}}, } @mastersthesis{aukos:528, author = {{Nađ, Leo}}, title = {{Marketing i inovacije u industriji videoigara}}, } @phdthesis{efos:1881, author = {{Šebo, Damir}}, title = {{Upravljanje kvalitetom u sustavu javne nabave na sveučilištima u Republici Hrvatskoj}}, }