prikaz prve stranice dokumenta Osobno brandiranje u digitalnom okruženju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Osobno brandiranje u digitalnom okruženju

Morović, Boris
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Morović, B. (2016). Osobno brandiranje u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098025

Morović, Boris. "Osobno brandiranje u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098025

Morović, Boris. "Osobno brandiranje u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098025

Morović, B. (2016). 'Osobno brandiranje u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098025

Morović B. Osobno brandiranje u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098025

B. Morović, "Osobno brandiranje u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098025

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.