prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja

Devčić, Matej
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i informatiku

Citirajte ovaj rad

Devčić, M. (2017). Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562

Devčić, Matej. "Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562

Devčić, Matej. "Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562

Devčić, M. (2017). 'Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562

Devčić M. Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562

M. Devčić, "Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.