prikaz prve stranice dokumenta Primjena marketinga u javnom zdravstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Primjena marketinga u javnom zdravstvu

Štivić, Marijana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Štivić, M. (2017). Primjena marketinga u javnom zdravstvu (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

Štivić, Marijana. "Primjena marketinga u javnom zdravstvu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

Štivić, Marijana. "Primjena marketinga u javnom zdravstvu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

Štivić, M. (2017). 'Primjena marketinga u javnom zdravstvu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

Štivić M. Primjena marketinga u javnom zdravstvu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

M. Štivić, "Primjena marketinga u javnom zdravstvu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.