prikaz prve stranice dokumenta Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju

Bienenfeld, Martina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Bienenfeld, M. (2019). Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju (Disertacija). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:839573

Bienenfeld, Martina. "Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:839573

Bienenfeld, Martina. "Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:839573

Bienenfeld, M. (2019). 'Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:839573

Bienenfeld M. Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:839573

M. Bienenfeld, "Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:839573

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.