prikaz prve stranice dokumenta Guerilla marketing u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Guerilla marketing u turizmu

Paska, Matea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Paska, M. (2019). Guerilla marketing u turizmu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564578

Paska, Matea. "Guerilla marketing u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564578

Paska, Matea. "Guerilla marketing u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564578

Paska, M. (2019). 'Guerilla marketing u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564578

Paska M. Guerilla marketing u turizmu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564578

M. Paska, "Guerilla marketing u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564578

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.