prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja

Hrustek, Ana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Hrustek, A. (2020). Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, Ana. "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, Ana. "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, A. (2020). 'Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek A. Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

A. Hrustek, "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.