diplomski rad
UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad

Nekić, Toni
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Nekić, T. (2021). UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777121

Nekić, Toni. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777121

Nekić, Toni. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777121

Nekić, T. (2021). 'UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777121

Nekić T. UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777121

T. Nekić, "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777121

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.