završni rad
MARKETING STRATEGIJA PODUZEĆA KRAŠ D.D. I MONDELEZ INTERNATIONAL INC. NA HRVATSKOM TRŽIŠTU
Završni rad

Kasa, Nikolina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Kasa, N. (2021). MARKETING STRATEGIJA PODUZEĆA KRAŠ D.D. I MONDELEZ INTERNATIONAL INC. NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:427632

Kasa, Nikolina. "MARKETING STRATEGIJA PODUZEĆA KRAŠ D.D. I MONDELEZ INTERNATIONAL INC. NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:427632

Kasa, Nikolina. "MARKETING STRATEGIJA PODUZEĆA KRAŠ D.D. I MONDELEZ INTERNATIONAL INC. NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:427632

Kasa, N. (2021). 'MARKETING STRATEGIJA PODUZEĆA KRAŠ D.D. I MONDELEZ INTERNATIONAL INC. NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:427632

Kasa N. MARKETING STRATEGIJA PODUZEĆA KRAŠ D.D. I MONDELEZ INTERNATIONAL INC. NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:427632

N. Kasa, "MARKETING STRATEGIJA PODUZEĆA KRAŠ D.D. I MONDELEZ INTERNATIONAL INC. NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:427632

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.