završni rad
EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI
Završni rad

Bijedić, Ira
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bijedić, I. (2022). EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543

Bijedić, Ira. "EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543

Bijedić, Ira. "EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543

Bijedić, I. (2022). 'EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543

Bijedić I. EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543

I. Bijedić, "EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.