Warning message

  • Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
  • U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
    poveznica: islandora/object/efos:4313
završni specijalistički
Korištenje baze podataka u određivanju ponašanja potrošača
Detalji
NaslovKorištenje baze podataka u određivanju ponašanja potrošača
Sažetak radaPredmet istraživanja ovog specijalističkog poslijediplomskog rada, korištenje je baze podataka u definiranju ponašanja potrošača temeljem svjesnosti i povjerenja potrošača o upotrebi njihovih podataka od strane prodavača/proizvođača. U konkurentnom i suvremenom informatičkom okružju, podaci o potrošaču pohranjeni su u bazama podataka prodavača i ili proizvođača te su kao takvi podložni korisnoj upotrebi. Korištenje informatičkih znanja u kombinaciji s poznavanjem marketinga, odnosno ponašanja potrošača, marketinškim stručnjacima može pomoći u analizi postojećih i budućih potrošača proizvoda i usluga. Imajući na umu navedeno, ovaj rad nastoji prikazati korisnost u svladavanju takvih vještina. U vremenu snažne konkurencije u gotovo svim kategorijama proizvoda i usluga, poznavanje potrošača kao i predviđanje njihovog budućeg ponašanja, može razdvojiti uspješne prodavače i proizvođače od neuspješnih. Marketinški stručnjak može tako razviti nove proizvode i usluge u potpunosti prilagođene svojim potrošačima ali i razviti poseban odnos s potrošačima koji su vredniji od drugih. Gledajući iz perspektive proizvođača i prodavača, korištenje baze podataka u definiraju ponašanja potrošača može utjecati na povećanje profitabilnosti. Preduvjet za kvalitetnu analizu potrošača su podaci koje potrošač daje proizvođačima i prodavačima. Pretpostavka je da ukoliko je potrošač svjestan prikupljanja i korištenja svojih podataka, time svojevoljno ulazi u prilagođavanje proizvoda i usluga prema svojim željama i potrebama u suradnji s prodavačima i potrošačima. Cijena davanja privatnih informacija za razvoj prilagođenih proizvoda i usluga mora se temeljiti na povjerenju u sigurnost i dobronamjernu upotrebu podataka. Temeljem definiranog predmeta istraživanja, postavljaju se dvije hipoteze rada: Hipoteza H1 - Potrošači su svjesni prikupljanja i korištenja njihovih podataka od strane proizvođača/prodavača. Hipoteza H2 - Potrošači imaju povjerenja u proizvođače/prodavače što se tiče upotrebe njihovih podataka i sigurnosti istih. Hipoteze su postavljene u uvjetima tržišne razvijenosti i konkurencije. Hipoteze uzimaju u obzir da su potrošači svjesni interakcije s proizvođačima i prodavačima te da svojevoljno daju svoje podatke na korištenje. Osim navedenog, uzimajući u obzir sve prednosti koje dobivaju davanjem svojih podataka, potrošači imaju povjerenja što se tiče upotrebe i sigurnosti njihovih podataka te se ne libe dati ih.
SubjectsDRUŠTVENE ZNANOSTI, podaci o potrošaču, baze podataka
Javna napomenaZa sažetak korišten uvod iz rada, ključne riječi izdvojio knjižničar

Objekt je uklonjen.


U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica: islandora/object/efos:4313